+420 773 877 177 (Po - Pá, 9 - 17)

1. Jakou platnost má zakoupený voucher?

Voucher má platnost 6 měsíců od data vystavení a platí pouze na pobočce, která je uvedena na voucheru.

2. Lze voucher prodloužit?

Vouchery bohužel není možné prodlužovat.

3. Je možné si zakoupit voucher např. na pobočku v Brně na jedné z pražských poboček?

Bez předchozího objednání přes e-shop toto bohužel aktuálně možné není. Je možné si objednat voucher na jakoukoliv naší pobočku s vyzvednutím taktéž na jakékoliv naší pobočce, vždy Vám však vybrané vouchery musíme nejdříve na danou pobočku doručit. Až je voucher připraven k vyzvednutí, budete informováni e-mailem.

4. Je nutné při rezervaci hlásit, že budu uplatňovat voucher?

Uplatnění voucheru hlásit dopředu nemusíte, vše vyřešíte s recepční na místě při odchodu.

5. Musím si zboží předem objednat na Vašem e-shopu?

Nemusíte, stačí zajít na jakoukoliv pobočku, kde si zboží můžete zakoupit přímo na místě. Může se ale stát, že zrovna Vámi vybrané zboží nebude momentálně na pobočce skladem. Při objednání přes e-shop máte jistotu, že pokud vybrané zboží nebude na pobočce skladem, dovezeme Vám ho v nejbližší možné době z centrálního skladu.